fbpx

[responsivevoice voice=”Dutch Male” buttontext=”Voorlezen? Klik hier”]

27 jan. 2021

Geacht Ondernemend Nederland,

Zoals u zich misschien nog herinnert, postte Kluun een tijdje terug over de uitstekende klantgerichtheid van de heer Daan Havermans, customer service medewerker van Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott. Het ging daarbij om een brief aan de belastingdienst, waarbij Daan Havermans als voorbeeld werd gesteld inzake customer service, coulance en empathie.

Onlangs liet Daan ons weten dat zijn contract, vanwege de uitzichtloze coronacrisis, niet zal worden verlengd. Omdat wij ten kantore van Kluun BV helaas geen plaats hebben voor een balie en derhalve ook geen baliemedewerker, doen wij u hierbij een uniek aanbod:

Dhr Daan Havermans is een zéér gemotiveerde, welbespraakte en immer tot in de puntjes toe verzorgde jongeman. Met twee jaar ervaring bij een van de beste hotels die ons land te bieden heeft (met carnaval de vaste residentie van onze directeur) is hij met recht een tópgastheer te noemen. Deze verloren zoon van de gastvrijheidsindustrie staat te popelen om voor u aan de slag te gaan!

Bent u een onderneming gevestigd in het zuiden des lands  (liefst omgeving Breda) , dan kunnen wij de heer Daan Havermans van harte aanbevelen.

Hoogachtend,

De directie van Kluun BV
PS: (Uit persoonlijke ervaring weet ik dat Dhr Havermans ook midden in de nacht nog zeer bekwaam schrijvers in beschonken toestand de lift in weet te krijgen. )

[/responsivevoice]